BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Gehitu.org - ECPv6.15.20//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-ORIGINAL-URL:https://www.gehitu.org
X-WR-CALDESC:Eventos para Gehitu.org
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-Robots-Tag:noindex
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Madrid
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20160327T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20161030T010000
END:STANDARD
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20170326T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20171029T010000
END:STANDARD
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20180325T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20181028T010000
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Madrid:20170211T000000
DTEND;TZID=Europe/Madrid:20170212T000000
DTSTAMP:20260624T180457
CREATED:20190620T080532Z
LAST-MODIFIED:20190620T080532Z
UID:8500-1486771200-1486857600@www.gehitu.org
SUMMARY:Patinaje sobre hielo en el Txuri / Izotz irristaketa Txurin
DESCRIPTION:Izotz irristaketa Txurin \nOtsailaren 11an\, larunbatean\, berriro izotzean irristatzera goaz Txurira (laugarren aldiz jada). Ideia goizeko 12:00etan elkartzea da\, zerbait hartu eta gero ordu betez irristatu. Bukatzean\, bazkaltzera joango ginateke\, nahi duenak\, noski. \nAukera ederra duzu irristatu\,jolastu\, barre egin eta haurtzaroko sentsazioez oroitzeko. Eta jakina\, garagardo ta bazkari on baten inguruan sozializatzeko 😉 \nSarreraren prezioaberez 9\,85 eurokoa da (Kirol Txartela baduzu %20ko deskontuarekin) baina azken orduan joango garenez\, 4€ kostatuko da. Patin alokairuak 2\,95 euro kostatzen du. Zera\, denetara 6\,95€. \nEsteka. honetan eman dezakezu zure izena. \n———————————————————————————————— \nPatinaje sobre hielo en el Txuri \nEl próximo 11 de febrero\, sábado\, nos vamos de nuevo (y ya van cuatro) a patinar sobre hielo al Txuri. La idea es quedar a mediodía\, tomar algo y luego patinar una hora. Al terminar\, iríamos a comer por los alrededores\, el que quiera\, claro. \nEs una buena oportunidad para patinar\, jugar\, reír y recordar sensaciones de la infancia. Y por supuesto\, para socializar con una cervecilla y una buena comida 😉 \nEl coste de la entrada es de 9\,85 euros (descuento del 20% si dispones de la Kirol Txartela) aunque como iremos la última hora\, la entrada queda en 4€. El alquiler de patines son 2\,95 euros. Vamos\,que en total serán 6\,95€. \nPodéis inscribiros en el siguiente link
URL:https://www.gehitu.org/event/patinaje-sobre-hielo-en-el-txuri-izotz-irristaketa-txurin/
END:VEVENT
END:VCALENDAR